Op naar Ghana! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Gerja, Marissa en Mariëtte - WaarBenJij.nu Op naar Ghana! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Gerja, Marissa en Mariëtte - WaarBenJij.nu

Op naar Ghana!

Blijf op de hoogte en volg Gerja, Marissa en Mariëtte

27 Juni 2015 | Nederland, Hoogeveen

Over een kleine twee weken, op donderdag 9 juli, vertrekken we naar Ghana! Daar bezoeken we het project van de Andreas Manna Stichting. We vangen straatmeisjes op in een nachtopvang. Zij zijn via jeugdzorg en politie bij ons gebracht. Schrijnende “gevallen”, die zonder opvang geen toekomst meer zouden hebben. Deze meisjes krijgen op het project onderdak, voeding en scholing. Sammy en Lucy Ntumy, zijn de projectleiders, die hun handen vol hebben aan de (her)opvoeding van deze meisjes.
Op het project is een kapsalon, die als opleidingsplaats dient voor meisjes, kapster willen worden.
Er een dagopvang, waar we kinderen opvangen uit de arme, omliggende dorpen. Soms na schooltijd, maar soms ook omdat ze niet naar school gaan, vanwege de arme omstandigheden thuis.
We hopen veel met Sammy en Lucy, de meisjes en de kinderen op te trekken. Daarnaast zullen we het prachtige plekje aan de zee opzoeken om lekker even uit te rusten.
We zullen jullie regelmatig op de hoogte houden van onze gebeurtenissen.
Tot snel!

Groetjes Gerja, Marissa en Mariëtte

• 06 Juli 2015 - 18:20

Els Bekker:

Alvast een hele mooie en goede reis gewenst.

• 07 Juli 2015 - 09:31

Mineke:

Hallo lieve meisjes,
    Het is weer bijna zover, op reis naar Afrika.
    Een voorapoedige vlucht gewenst en een fijne tijd in Ghana.
    Verheug me op jullie verslagen !
    Lieve groeten,Mineke

• 08 Juli 2015 - 19:14

Wilma:

We zien uit naar jullie verhalen! Doe iedereen de groetjes daar.

• 08 Juli 2015 - 22:01

Martha:

Geniet van jullie 'aanwezig-zijn' en de contacten daar! Marissa, ik hoop dat je hier veel energie uit mag halen!!!

• 09 Juli 2015 - 12:48

Kuni Van Ruler:

Heel veel succes en plezier
    En geniet van het mooie Ghana
    En de aardige mensen

• 09 Juli 2015 - 15:11

Karin Robben :

Mooie mensen zijn jullie! Heb het fijn en goed samen! Goeie reis! Heel benieuwd naar jullie verhalen. Dat horen we vast en zeker in oktober! Graag tot dan! Liefs Karin